with you beside me I no longer fear

Efter en intensiv, men otroligt bra, helg är det faktiskt riktigt skönt att det nu är lugnt. Alla har åkt hem och kalasandet är över. Ett kalasande som varit blev riktigt lyckat :)
Så nu har jag alltså ungefär ett dygn kvar i mitt Degerfors innan jag sätter mig på tåget mot Borås. Men bara för fem dagar eftersom det väntar 1-års kalas nästa helg :)
Jag längtar inte hem till mig med tanke på att det bli en vecka bestående av plugg varje dag men jag längtar efter Martin ganska mycket nu faktiskt.

I eftermiddag ska jag träffa Linnéa och ikväll, efter One Tree Hill och Gossip Girl, film med mamma. Vilken dag :D



I finally see you are naturally the one to make it so easy
When you show me the truth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0