you had me at hello!

Ursäkta pluggtjatet men såhär dagarna innan tenta är det svårt att tänka på annat..

Min pluggdag har väl hittils gått sådär, men det har varit en trevlig dag :) Förmiddagen ägnade jag faktist åt färgning och tryckning men eftermiddag har innehållit betydligt roligare saker.
Runt två mötte jag AnnaIda för fika, vilket såklart var trevligt o lite för längesen. När jag kom hem hann jag bara ta fram böckerna innan Martin kom, och gissa vad som lockade mest av honom och översättningarna på svedning, anfärgning och etstryck.. Just det!

Men, nu är vilan slut och jag måste sätta igång. I morgon kl 12 sätter jag mig på tåget och kommer förmodligen inte öppna böckerna förrän jag åter igen sätter mig på tåget på lördag kväll.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0