bye bye borås!

Om två timmar sätter jag mig på tåget mor Stockholm. Åå jag längtar så! Det bästa med impulsidéer är att man slipper längta så länge :) Jag är helt övertygad om att det kommer bli en kanonhelg. Faktum är att jag kunde faktiskt inte haft en bättre plan för helgen är såhär :)
Såklart kommer jag sakna Martin eftersom vi inte setts på ettag men (inget dumt menat han är bäst) det är så värt det!

Eftersom tåget går om två timmar och jag inte har packat eller nått sånt känner jag mej aningen stressad, med andra ord borde jag inte sitta här.

Så, ha en fin helg! Ses till veckan!
Puss



You have your many relationships in this life
Only one or two will last
You go through all the pain and strife
Then you turn your back and they're gone so fast

So hold on to the ones who really care
'Cause in the end they'll be the only ones there
When you get old and start losing your hair
Can you tell me who will still care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0