cause I´ve been there in the back of your mind since the day that me met


Dessa förmiddagslektioner är definitivt inget för mig! Den tidiga morgonen och det faktum att min hals gör ont och jag inte känner mig helt och fullt frisk har resulterat i att jag är väldigt trött nu. Så för att spara på krafterna ska jag gå och lägga mej och försöka sova nån timma. Men först ska jag laga en väldigt fancy lunch, korv i bröd.

I går när jag pratade med Linnéa slog tanken mig hur roligt det skulle vara med en helg tillsammans med henne så om allt går som jag vill sätter jag mig på tåget mot Stockholm på torsdag. Jag hoppas verkligen att tradera vill vara min vän, för jag behöver en helg med min bästa vän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0