I´ve had the rest of you now I want the best of you



Efter några timmars myssällskap så känns det lite bättre att bara tillbaka. Inte bra, men bättre. Att det inte kan kännas bra beror nog väldigt mycket, eller helt, på att jag saknar min familj sådär jätte mycket! Att få 4 dagar tillsammans med dem, och minst 2 hemma/film/tjat kvällar med mamma ska bli underbart!

Frågan är, ska jag ställa klockan eller ta sovmorgon? Jag vet att jag skulle skaffa mig bättre rutiner, men det finns alltid såå många anledningar till att sova länge.. Jag ska nog iallfall krypa ner med min nya fina ELLE, ringa mamma och hoppas att hon har svaret på min fråga.
Godnatt!

You know I'd fight for you
But how could I fight
Someone who isn't even there
I've had the rest of you now
I want the best of you
I don't care if that's not fair


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0