I wanna grow old with you!


KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK

Gårdagen var allt den kunde vara, och lite därtill!
Kalaset var så mysigt ett kalas kan vara och kvällen var så rolig en kväll kan vara. Den började hemma hos Jossan med ALLA och fortsatte på Statt. Jag vet inte när jag hade såhär roligt senast :) När vi alla är tillsammans blir haf så påminnd om hur mycket jag hatar att vi så sällan ses, men mest blir jag påminnd om hur mycket jag älskar att jag fick världens bästa vänner :)

Idag är jag väldigt glad, bara sådär i allmännhet men också för att jag inte åker tillbaka till Borås förrän i morgon. Att ha hela söndagen hemma är så mycket värt. Så idag blir det ännu en mysdag med familjen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0