söndag


Idag är vädret bättre och jag är lite piggare. Även om jag blev aningen uttråkad var nog valet att stanna inne igår väldigt smart. Dock kunde jag inte somna riktigt lika tidigt som jag hade hoppats på eftersom en av grannarna hade fest och bland annat Hej Monica spelades på allra högsta volym och festens deltagare sjöng med, också på sin högsta volym.. Och som om inte det var nog så var det någon annan som tyckte att spika och borra var en väldigt bra aktivitet att utföra fram till kl 1 på natten. Jag höll definitivt inte med!

Idag ska jag plugga lite med mest ha en väldigt lugn och skön dag. Jag har faktiskt redan hunnit ut och handlat, klockan 11 var jag påklädd och knallade ner till City. Ibland är det otroligt skönt att gå ut tidigt när allt är sådär lugnt och stilla.
Jag är faktiskt riktigt sugen på bio idag, jag vill se den nya Beck. Men detta är än så länge bara en fundering, om Martin frisknat till ska jag nog spendera kvällen med honom :)

Ha en fin söndag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0