you got the love I need to see me thorugh

Lördag morgon. Dagen är ganska oplanerad och det känns faktiskt ganska skönt. Jag funderar på att ta en runta på stan, men än så länge är det bara en fundering. Under eftermiddagen ska jag få lite plugg gjort och ikväll blir det antingen lite festligheter eller myskväll. Mitt humör och allmänna tillstånd får avgöra. Jag känner mig lite seg.. Men kanske är det bara psykiskt, jag vill verkligen inte bli sjuk så jag kanske tänker på det så mycket så jag inbillar mig att jag känner mig lite extra seg?
Jaja, hur som helst, kanske vore myskväll det bästa med tanke på att en relativt hård skolvecka väntar.

I går eftermiddag/kväll kollade jag klart på min älskade box. Såklart grät jag till det sista avsnittet. Jag har sett det så många gånger man tårarna går aldrig att hålla tillbaka :P Allt är såklart så fint, ett så himla lyckligt slut. Men jag tror inte att det är det faktum att hon får Mr. Big som är så rörande, det är der faktum att hon är tillbaka med sina bästa vänner. Åå vad jag önskar att det var jag ibland!

Som sagt kommer Linnéa hem när jag åker hem om två veckor. Och att Jonna & Jossan troligtvis kommer hem samma vecka gör det ÄNNU bättre! Jag längtar så :) Om vi iallafall fick en kväll tillsammans allihopa hade varit otroligt mycket värt.
Det här gjorde verkligen min dag! Det är sann lycka! <3

Sometimes it seems the going is just too rough
And things go wrong no matter what I do
Now and then I feel like life is just too much
But you've got the love I need to see me through


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0