why do you put me on a padestal, I´m so up high that I can´t see the ground below


Den nya veckan inledde jag men en sovmorgon. Eftersom jag somnade lite för sent igår ställde jag klockan på 11 och mycket riktigt, när den ringde sov jag fortfarande. Och enligt mig betyder det att jag faktiskt behövde sova så länge och eftersom jag inte varit riktigt kry under helgen så är jag nöjd med mitt beslut om sovmorgon.

Om en timma börjar föreläsningen och jag borde alltså hoppa in i duschen nu. Men jag har faktistk inte större lust, jag har ingen lust allt att gå till skolan idag. Även om jag har vilat hela helgen så skulle jag behöva en dag till. Men men, med mina skoltider ska jag faktiskt inte klaga alls.
Den här veckan ska jag komma igång ordentligt med hemmaplugget. Jag har faktiskt klarar det över förväntan hittils men nu ska jag köra igång på riktigt. Inga slödagar under veckorna! Vilket också innebär inga fler sena mornar om det inte har något speciellt skäl.

Ha en fin dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0