torsdag


Idag bjuds det på solsken och visst blir dagen roligare då? :) Nu har jag snart varit vaken i fyra timmar och börjar så smått piggna till..
När min lilla gullunge här bredvid har ätit upp sitt mellanmål ska vi ta en promenad i skolskenet som vi avslutar med lite lek i sandlådan.
I eftermiddag väntar shopping i Örebro med mamma!

Magnus Weideskog har fastnat i mitt huvud!

Jag är vaken för sent, jag sover för länge
och jag stör dig ibland i din sömn
Jag får dig att ligga vaken om natten
om jag inte sover med dig
Jag har värdelös smak
när det gäller att välja vilket TV-program vi ska se


Förlåt, förlåt, förlåt för allt jag gjort, eller borde ha gjort
Förlåt, förlåt, förlåt
för allt jag sagt, eller kommer att säga
Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt
Sanningen är att utan dig är jag ingenting värd





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0