all by heart

Nu är jag tillbaka i Borås. Jag har haft en underbar julhelg och jag är faktiskt ganska ledsen över att den fortfarande är slut. Jag fick kämpa för att hålla tillbaka tårarna när jag kramade mamma hejdå, ibland är det totalt värdelöst att bo långt bort från familjen! Missförstå mig inte, jag är glad över att vara tillbaka så jag kan vara med Martin, jag längtar till i kväll så mycket! Men det hör inte riktigt dit.. Det har egentligen inte med saken att göra alls. I dag är alltså inte en jätte bra dag, och jag har ingen som helst lust att stå och vara trevlig mot rea-galna kunder hela eftermiddagen. Jag vill ha kväll nu så Martin kan få mig att inte känna den äckliga känslan av ensamhet!
Ursäkta min negativitet, men ibland är det så, det är en del av livet! I morgon kan jag nog glädja mig åt att jag har haft en så bra helg istället för att vara ledsen över att den är slut, men i dag måste jag vara det.


Julafton är årets mysigaste dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0