dan före dan före dopparedan



I dag har jag avnjutit en förmiddag med god frukost och mys med mina allra bästa Louise och Sanna. Great! Nu har jag satt mig till rätta i soffan och försöker ladda upp, jag jobbar till klockan 21.15! Jag tycker faktiskt det är väldigt sent.. Kommer det verkligen vara några kunder i butikerna så sent? Det återstår att se helt enkelt, jag tror faktiskt det kan bli lite mysigt. När jag kommer hem blir det direkt ner i sängen, i morgon lämnar jag lägenheten vid 7 tiden för att ta mig hem till Degerfors. Snälla snälla tågen var inte försenade!

I går fick jag en så otroligt fin julklapp av Martins fina föräldrar! Ett spabesök! Tillsammans ska vi (jag och martin) avnjuta massage, bubbelpol och annat mys. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0