första december



Ibland kommer man på sig själv! Efter att inte ha jobbat på 3 dagar är det lätt att bli lite slö, tänka att det hade varit skönt att vara hemma i dag också. Men hallå! Jag har sådan otrolig tur! Jag sitter inte framför en dator hela dagarna, jag är inte instängd på ett lagar eller ägnar dagarna åt något som inte alls intresserar mig. Jag jobbar i en skoaffär! Och inte nog med att jag älskar skor, jag jobbar i en affär som faktiskt säljer riktigt snygga skor, och viktigt är ju även såklart att jag har grymma kollegor! Så nej, jag har ingen rätt att klaga på att gå till jobbet, tvärt om :) Nu slipper jag dessutom sitta nergrävd i böcker något mer den här veckan, iallafall inga heldagar.

Så nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0