friday I´m in love

Den där sovmorgonen jag skulle ha i dag blev inte av, jag vaknade vid sju och kunde inte somna om. Så jag gjorde som i går, tog med mig täcker till soffan, tände massa ljus och tittade på julkalendern. Nu har jag fått i mig en god frukost med julbröd framför Vakna. Alldeles strax ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig inför jobbet. Jag måste rota fram något riktigt varmt ut garderoben, för BURR vad kallt vi har det på Scorett! När jag kommer hem väntar panikpackning innan vi sätter oss i bilen mot Degerfors och familjen.

I dag går alla mina krya på dig önskningar till min älskade Farfar, jag håller alla mina tummar för att han ska bli utsläppt från sjukhuset och pigg till morgondagen. Och om inte så hoppas jag att jag hinner titta förbi och ge honom en kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0