Godmorgon december

Nu har jag precis ätit lite frukost, jag tog sovmorgon i dag! Det var välbehövligt, kvällen i går blev ganska sen. Men å så trevligt det var! Louise hade gjort fantastisk god mat och sällskapet var tip top. En riktig lyx-tisdag.
I dag ska jag jobba några timmar, jag börjar klockan ett men jag ska fixa mig och matlåda nu och sedan gå ner till stan. Jag har flera ärenden att fixa och så är jag lite sugen på att kolla in rean.

På fredag flyger vi ner till Köpenhamn och jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska checka in en väska eller om jag ska köra på endast handbagage. Med tanke på att vi bara ska vara borta några dagar skulle det funka, och bara tanken på att jag skulle bli av med min väska på nyårafton ger mig rysningar! Samtidigt som det finns begränsningar på vad jag kan ta med.. Det kanske är bäst att köra på både och?

 
Jag har lovat att visa min nyåraklänning, så här är den! Jag vet, bilderna är minimala! Men där är den iallafall, och jag gillar den :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej tjejen :)

Så roligt att springa på dig idag! Vilken fin nyårsblåsa! Ha det så roligt i Köpenhamn! :)

Puss & Kram

2010-12-29 @ 16:33:01
URL: http://aprilhimlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0