magiskt



Tidiga morgon! Jag vaknade till vid sju tiden och kom då att tänka på julkalenderna. Så jag tog mitt täcke och tassade upp, la mig i soffan och slog på tvn. Och tro det eller ej men jag tyckte att Hotell Gyllene knorren var helt okej, jag är nästan beredd att säga att det var bra. Nu har jag bara sett ett avsnitt, men det jag såg var helt klart bäst på några år. Mysigt! :) Alla måste nog hålla med om att det är något speciellt med julkalendern.

Nu ska jag slänga i tvätten i tvättmaskinen, städa och om ett par timmar handla lite mat. Om jag vågar trotsa kylan vill säga.. -14!
Innan jag börjar jobba vid ett måste jag även ta mig igenom ett par kapitel i Shoes: A history from sandals to sneakers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0