onsdag


I dag har jag som vanligt jobbat under eftermiddagen. Tanken var att jag skulle plugga hela kvällen men jag har inte öppnat böckerna än.. Jag tar nya tag i morgon! I morgon ska jag även rulla en himlas massa köttbullar, cirka 150 stycken närmare bestämt. Som tur är kommer mina pärlor Louise och Sanna och hjälper mig!

Nu ska jag lägga mig, jag ska unna mig en sovmorgon för att försöka vara piggare i morgon, men jag hoppas ändå på att vakna tidigt så jag kan få lite gjort innan jag börjar jobba.
Och på tal om mornar, jag har fastnat för årets julkalender Hotell Gyllene knorren. Är det okej eller är jag för gammal? Nej, jag tycker inte att man kan bli för gammal för julkalendern :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är helt OK att följa julkalendern! Eller så säger jag bara det för att jag själv också gör det. Hihi. :)

Puss & kram

2010-12-09 @ 10:00:19
URL: http://aprilhimlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0