saker jag gör när jag borde plugga

1. Hur gammal är du om fem år? 26!
2. Vem var den sista du träffade? Mina arbetskompisar
3. Hur lång är du? 166 centimeter
4. Vilken var den senaste film du sett? the Holiday
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Nej det har jag inte som tur är :) Vi hörs ikväll! Puss"
7. Vad är dagens planer? Plugga, mysa och städa
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I onsdags morse

11. Vilken ögonfärg har du?
Blågröna
12. När vaknade du idag? 09.23
13. Har du någon gång hittat en katt? Hmm, nej?
14. Vilken är din favoritplats? Platsen där de jag vill vara med är
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus.. Eller egentligen är det är otroligt bra ställe men jag föredrar att inte ha någon anlednng att gå dit
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett fint hus någonstans mellan Degerfors och Borås tillsammans med Martin och vårat otroligt söta barn ;)
17. Vad skrämde dig som barn? Hundar
18. Vem fick dig att skratta senast? Martin
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
 Om det är kallt - med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja EN gång
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja det får jag någ säga
27. Vilken är din favoritglass? Chokladglass med chokladsås från Otaly
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Allt jag vill göra men inte har tåd med. Köpa en lägenhet, resa, köpa massa presenter till mina kära
29. Tycker du om kinamat? Nja..
30. Tycker du om kaffe? Nej

31. Vad dricker du till frukost?
Te
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, båda
33. Kan du spela poker? Faktiskt inte
34. Tycker du om att mysa? Love it!
35. Är du en beroendemänniska? Nej det skulle jag inte vilja påstå
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Absolut, men inte på minst 5 år!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej (peppar peppar)
40. Föredrar du havet eller en pool? Oj, jag vet inte? Båda!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder
42. Äger du dyra smycken? Nja, mina Eva Attling smycken är inte billiga
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Te
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla mina nära och kära som gör mig glad 
46. Välj ett ärr på din kropp? Ja, lite här och där faktiskt. Jag är klumpig!
47. Vad har du för ringsignal? Den klassiska iPhone signalen
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej men hemma hos mamma och pappa finns det x antal lådor
49. Flirtar du mycket? Ja, med Martin! ;)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Det är inte jag på den..

51. Kan du byta olja på bilen?
Nej, eftersom jag inte har någon bil behöver jag inte veta 
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, eftersom jag inte har något körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? Shoes: A history from sandals to sneakers
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, ELLE
56. Dansar du i bilen? Nej, bara sjunger
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vad jag skulle handla på ica
59. När var du i kyrkan senast? För två veckor sedan på Joels dop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0