vinters bästa helg

Nu har jag landat i Degerfors hos familjen. Jag kom vid ett tiden och har spenderat eftermiddagen med 3 av mina 4 älskade småttingar. Vi har bakat pepparkakor!
Helgen i Vrångaböke då. Den var minst sagt FANTASTISK! Mys, korvgrillning, sång, dans, lekar, julbord, luciatåg och såklart den viktigaste delen in varför det blev så bra, ett stort gäng med förjäkla härliga vänner! Tack till er alla, och såklart ett extra stort tack till Sanna & Marcus som fixade allt så bra. De är hejare på att planera roliga helger!

När jag tänker tillbaka på helgen kan jag inte låta bli att slås av tanken "tänk om jag aldrig hade träffat alla de här människorna?" Kort och gott så vill jag säga att jag tycker om er ALLA, ni gör mitt liv roligare!

Nu Kronhallen och myskväll med mamma.
Puss


Alla glada!

Vi överraskade killarna med ett fint, dock aningen oseriöst men väldigt roligt luciatåg. Det blev så uppskattat som vi hoppats på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0