dröm dröm dröm

Igår var jag på visning av en lägenhet som kan ha varit min absoluta drömlägenhet! Jag har inte råd att tacka ja till den. Attans! Så nej, jag vill inte prata mer om det :P
Men okej, tänk vindsvåning på 70 kvadrat, öppna ytor, gammaldags stil med riktiga trägolv, stoort nyrenoverat kök med svart och vit randiga väggar, en liten tegelvägg, ett ännu större vardagsrum/sovrum i enbart vitt och. Och bara en sån sak som två badrum och en walk-in-closet. Om det svider att tacka nej? Jo..!

Men nu ska jag tänka på något annat, hoppa in i duschen och fixa mig för en förmiddag i skolan tillsammans med min vän Julia och mönsterkonstruktion av vår kjol. I eftermiddag väntar marknadsföring och träning :)

Jag ska gå om 30 min, skynda!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0