friday I´m in love



Fredag betyder ju som bekant ledigt från lektion i skolan, men tyvärr betyder det inte vila. Förmiddagen har jag ägnat åt städning och hela eftermiddagen måste ägnas åt plugg, närmare bestämt marknadsföring.
Helgens planer är väldigt lugna. Hur min fredagkväll ser ut kräver kanppast någon förklaring, mys!
På söndag är det alla hjärtans dag, en dag som jag väljer att inte fira. Jag älskar kärlek och jag berättar gärna för min kära hur mycket jag tycker om dem, men behövs det verkligen en speciell dag för detta? Njaa, visst är det väl lite gulligt, men ge mig hellre en kärleksförklaring på måndag ;)

Kommentarer
Postat av: L

Du får ett hjärta idag istället :)



<3

2010-02-12 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0