friday I´m in love


Jag önskade regn, det blev plusgrader och stan är snart under vattenytan. Nästan.. Okej det var en överdrift men oj vad blött det är! Jag tror jag tar tillbaka det där med regn iallafall. Men lite härligt är det faktiskt, när jag klev upp runt nio tiden visade termometern +6 och solen har visat sig flera gånger. Jag har fått tillbaka hoppet om våren!

Nu väntar en timmas plugg innan syster och barn anländer. Som jag har längtat efter dem! På söndag åker jag med dem till Degerfors och stannar ett par dagar så jag har alltså flera familjedagar framför mej. För tillfället kunde det inte kännas bättre :)
Dock kommer jag sakna min söta pojkvän. MEN, detsto roligare blir det ner vi ses nästa vecka! :)

Ha en fin helg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0