I hope you don´t mind that I put down in words how wonderful life is while you´re here with me



Godmorgon!
Idag är jag ledig och unnar mig en riktigt slapp morgon med frukost på sängen (ja, jag gjorde den själv åt mig själv) och massa bloggläsning. Vet ni, nu kan inte min lilla pojkvän klaga på att jag läser för mycket bloggar längre för jag måste ju faktiskt göra det i utbildningssyfte ;)
Som sagt så är jag ledig och tänkte ha en riktigt slapp dag. Eller okej, jag har ju faktiskt lite att göra men med tanke på att jag har hela dagen på mig ska jag nog hinna med ganska mycket slappande också. På schemat står tvätt, inhandling av mat, en sjal och eventuellt en t-shirt, skicka ett par paket, analysera ett par plagg och läsa lite marknadsföring. Ikväll blir det film, Borta bäst hemma värst.

Idag känner jag att jag vill ge en stor kram till alla underbara människor som gör min vardag till det allra bästa! Min familj, Martin, Linnéa, Jonna, Louise, Sandra, Elinor och alla andra!

Ha en fin dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: L

Kram på dig med <3

2010-02-03 @ 10:31:35
Postat av: Anonym

jag säger inte det här tillräckligt ofta, men du ska veta att jag uppskattar verkligen hur du tjatar på mig :) jag älskar dig vännen, det ska du veta! <3

2010-02-03 @ 17:09:08
URL: http://sandraekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0