if this feeling's proving anything, it's not everything is gonna change with time



Det snöar och jag kan inte låta bli att tycka att det är onödigt. Jag vill ha vår nu! Jag är så otroligt trött på vinterjackor och tjocka halsdukar. Min nya militärgröna vårjacka hänger och väntar.

Nu är jag precis hemkommen från Brämhult. Jag åkte hem till min söta pojkvän igår och hade en mysig kväll! Jag fick välja film och valet föll på Eva & Adam, fyra födelsedagar och ett fiasko. Så otroligt gullig film, jag brukade älska den!
Nu ska jag fixa mig och göra lite mat innan jag ska möta mina vänner för en eftermiddag i bibliokteket där vi ska skriva på vårt arbete i marknadsföring. Vi har valt Lindex, vilket kanske inte var det allra bästa valet.. Men det ska nog bli bra :)

Ha en fin dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0