you fill me with sunshine



Godmorgon! Dagens förälsning börjar inte förrän klockan ett så jag alltså fortfarande hemma. Jag hade tänkt att få en hel del plugg gjort under förmiddagen men det blev lite segare än planerat.. Nu är det hur som helst dags att hoppa in i duschen och rota fram något att ha på sig. Jag längtar så otroligt efter vårkläder nu! Jag är inget annat än trött på stora bylsiga jackor och tjocka halsdukar, det känns riktigt trist! Men, tittar man ut genom fönstret så inser man ganska snabbt att det inte är någon större idé att längta för mycket än. Tänk vilken tur det är att jag har andra solstrålar i mitt liv som gör min vardag allt annat än grå :)

Ha en fin dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0