härda, härda, härda



Till att börja med vill jag tacka min vän Elinor som satt med mig på sjukhuset största delen av dagen/kvällen igår. Utan henne hade jag nog brutit ihop både en och två gånger. Så, tack tack tack!
Anledningen till denna, inte alls särkskillt trevliga, dag var en nedrans magsmäta.

Idag, efter en massa vila och väldigt mycker vilja, mår jag betydligt mycket bättre :) Ibland får man bara härda ut helt enkelt. Att gå till skolan idag var dock inte alls aktuellt, jag vilar och laddar inför morgondagen istället.

På torsdag kommer mamma på besök och jag längtar! På lördag tar vi tåget tillbaka till Degerfos för 30-års kalas. Åå vad jag längtar efter allihopa!

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA BROR!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du mår bättre nu baby! Brorsan kommer inte att bli lika bra sällskap på stan idag som du hade bleve har jag en smygande känsla av haha.

2010-01-27 @ 12:20:36
URL: http://sandraekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0