mabye I´m amazed at the way you love me all the time


Behöver jag säga att det är skönt att vara tillbaka? Jag älskar att vara hemma, men jag älskar också att vara här. Det kallar jag jackpott!
Som sagt har dagarna hemma varit super mysiga och gårdagen fortsatte i samma spår. Shoppingdag med mamma är svårt att slå :)
Väl tillbaka i Borås skyndade jag mig hem och slängde på mig party outfiten och gick upp till Elinor :) Kvällen var mycket trevlig, trots strömavbrott som gjorde att vi gick hem tidigt.
Idag har jag gjort absolut ingenting och det har varit underbart! En riktig mysdag. Kvällen fortsätter på liknande vid med Johan Falk.

Hoppas ni har en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0