nörd


Jag är en sån bloggnörd! Jag fullkomligt älskar att läsa boggar! Jag kan sitta i skolan och längta efter att komma hem, till min tysta och tomma lägenhet, och sätta mig framför datorn. Jag läser minst tio bloggar varje dag, minst två gånger. Ofta fler.. Jag läser dem även i en speciell ordning och när den ordningen är slut sitter jag och försöker komma på om jag verkligen inte har glömt någon. Är det här normalt beteende?
Min kära pojkvän klagar, det har gått så långt att jag inte får läsa bloggar på hans dator, han gillar inte att det alltid kommer upp en bloggadress vad han än ska sufta in på..
Som sagt, jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha

2010-05-05 @ 10:08:21
URL: http://sandraekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0