1 månad kvar


I dag är det 1 månad kvar till julafton!
Eftersom min arbetskompis Linnéa ville byta sin lördag mot min onsdag blir det ännu en dag med plugg. Jag hade behövt ett avbrott, men det är ju faktiskt ganska bra att jobba lördag så jag får köra på en dag till. Dock måste jag erkänna att jag inte börjar än.. Jag åkte hem från Martin i morse, stanna till och handlade mat och sen fastnade jag här. Men med tanke på att jag har hela dagen på mig är det ingen panik, jag har kännt mig lite krasslig de senaste dagarna så jag ska försöka att vila lite och inte stressa i dag.


Snön den faller, iskristaller skimrar i ett ljus
Minnen av dig som håller mig, hårt i dina armar
Minns du stunden, hur vi blunda och försvann ihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0