goodmorning sunshine


Lauren Conrad är så vacker!

Gårdagen blev inte en jätte bra dag, jag klantade mig! Jag lyckades välta ner datorn på golvet med det mobila bredbandet i, vilket blev mer eller mindre mos. Självklart blev jag sur! Och ännu surare blev jag när jag inte kunde komma ihåg hur jag skulle göra för att få min iPhone att fungera som mobilt bredband. Jag fick alltså spendera hela kvällen utan dator.. I lands problem!
I morse när jag klev upp kom jag på hur man gör! Så nu har jag allså  internet igen, det går lite segt, men det går!
I dag ska jag äntligen jobba. Men jag börjar inte förrän 13 så nu ska jag fixa mig och ta en runda på stan.

Ha en fin dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0