min lediga lördag



Det har nästan gått två månader sedan jag hade en ledig lördag här hemma, gissa hur mycket jag uppskattar min dag i dag! Planen var att gå o handla mat tidigt för att kunna göra goda köttbullar, men när jag tittade ut genom fönstret och möttes av en grå himmel, näst intill storm och regn rotade jag fram mat ur frysen och bestämde mig för att inte lämna lägenheten. Jag ska ha en riktigt slapp mysdag! Jag ska sitta framför datorn precis så mycket som jag känner för och ligga i soffan och kolla SATC .
Kvällen kommer bli lite av pricken över i:et, min favoriter Louise, Sanna och Emelie kommer hit och lagar massa god mat, dricket lite vin och myser med mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0