söndagsplugg

I dag har jag ägnat största delen av dagen till lek med mina småttingar, en söndag när den är som alla bäst :) Jag hann även med att gratulera min söta kusin. Nu ska jag sysselsätta mig med plugg, plugg och plugg. Men faktum är att det inte stör mig särskillt mycket. Jag ska skriva en essä på temat nyhetsvärdering. Det negativa är att den ska vara inlämnad tidigt i morgon, det positiva är att jag gillar att skriva och ibland jobbar man nästan bäst imder tidspress.
Jag tror jag kommer få en mysig kväll med massa knapprande på tangeterna med avbrott för tacos och lite tid med syster. I bästa fall hinner jag även med en stund framför Beck med mamma. Nu måste jag köra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0