walking in a winter wonderland



Nu ni mina vänner, nu tror jag vinterna är här på riktigt! Jag önskar det iallafall.. Det är så vackers vitt ute och för min del får det gärna vara så i några månader nu, jag vill inte ha slask! När jag promenderade hem från bussen och snöflingor stora som snöbollar föll ner på mig blev jag såå sugen på julen! Så när jag kom hem plockade jag fram adventssakerna och satte på lite julmusik.
Nu ska jag springa ner och hämta tvätten, sen ska jag laga mina goda köttfärssås innan jag sätter igång med plugget. Jag har otroligt mycket att läsa, men det är bara att bita ihop, i kväll får jag belöning för mitt pluggande i form av mys med Louise och Sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0