friday I´m in love


Det går faktiskt inte att låta bli att nämna det, shit vad kallt det är i dag! -5, men jag tror det blir en härlig dag :) Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska stanna till på gymmet här i Brämhult och sola på vägen hem, eller om jag ska åka till Friskis och svettas lite.. Det sistnämnda är ju helt klart bäst för hälsan, men jag känner mig riktigt blek och sliten så lite färg skulle pigga upp mig. Det får nog bli träning lördag och söndag :)
Jag ska alltså ha en riktigt hälsosam helg, inget onyttigt i varken fast eller flytande form, träning och mycket vila. Jag tycker det låter grymt bra!
I eftermiddag jobbar jag och möter sedan upp min söta vän Emelie för Idolmys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0