godmorgon söndag



I dag har jag en alldeles underbar morgon! Jag sov tills jag vaknade av mig själv, har ätit frukost framför tvn och har absolut ingen tid att passa eller inga måsten. Jag minns inte när jag senast hade en sådan dag, jag uppskattar det otroligt mycket! Jag ska alltså ha en mycket slapp och skön dag, jag tänkte inte flytta mig från datorn och soffan än på ett par timmar. Efter lite lunch tänkte jag åka bort och träna, efter det åker jag hem till min älskling och myser :)

Kvällen i går blev inte riktig som planerat men den blev super bra! När vi kom hem från Landvetter skyndade jag hem och slängde på mig min nya klänning för att sedan åka till Grand med Sanna och dricka bubbel, äta fruktansvärt goda snittar och titta på en grym modevisning! Efter gick vi förbi Vinci och tjatade lite med Louise och co. innan vi promenerade hemåt. Jag var alldeles för trött för att dansa till klockan två men som sagt, en såå bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0