torsdag



Åter igen har jag haft väldigt mycket annat än att sitta framför datorn att göra.. I tisdags eftermiddag kom mamma och vi hann med en sväng på stan innan vi gick hem, åt och satt framför tvn. Både jag och mamma är stora fan av Desperate Housewives och i tisdags fick vi titta på det helt ostört! ;)
I går spenderade vi hela dagen i Göteborg, jag hittade en fin klänning! När hon åkte hem igen åkte jag till Martin och agerade världens bästa flickvän. Innan han kom hem städade jag!

I dag väntar jobb och faktum är att jag har den absolut bästa tiden i dag, 11-16. När jag kommer hem väntar Elsas värld i postlådan! Vi ska nog hinna med ett par slappa timmar tillsammans innan det är dags att fixa inför kvällen. På schemat står modevisning och utgång med Louise och Sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0