trött trött trött


Efter jobbet i går blev jag hämtad av min plutt som fick sitt körkort några timmar tidigare :) Han är bra! Vi åkte hem till honom och lagade riktigt god mat :)
I morse kom jag hem hit och har ägnat största delen av dagen åt plugg. Snart ska jag iväg till jobbet men ärligt talat, jag har inte den minsta lust! Jag vill stanna hemma! Att veta att jag måste fortsätta plugga när jag kommer hem vid sju gör det inte lättare. Hade jag fortfarande gått i skolan är i dag en sådan dag som jag hade struntat i att gå dit och bäddat ner mig.
Sådana dagar får man ha ibland.

Kommentarer
Postat av: sandra

Gött, nu haruju privat chaffis ;)

2010-10-06 @ 15:21:42
URL: http://sandraekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0