you are the best thing that´s ever been mine



Godmorgon!
Ja, det är verkligen en god morgon. Jag har sovit 11 timmar och har nu två timmar att ägna åt absolut ingenting innan jag ska vara på jobbet. Det är den perfekta starten efter 4 sjuka dagar.
Eftersom jag har en grym chef på Scorett har vi bestämt att jag kommer till jobbet som vanligt men om jag inte riktigt orkar får jag gå hem tidigare. Så snällt :)
Hur som helst så åker jag hem till Martin i kväll och myser lite extra eftersom vi inte efter i dag ses förrän måndag. Lite för länge om jag får bestämma, men åå vad jag längtar efter en helg med familjen och mina bästa vänner! :)

Ha en fin dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0