I´d walk a thousand miles just to see you


Jag klarade träningen över förväntan! Nu är jag riktigt sugen på att komma igång ordentligt :) Dock kan jag nog inte klämma in nått mer pass den här veckan, men jag kan nog behöva lite återhämtning..
Det är såå höstigt nu! Det är mörkt redan vid åtta och det regnar, regnar och rengar. I morgon visar vädret sol och jag hoppas!
På morgondagens schema står Massmediekunskap under förmiddagen och Scorett under eftermiddagen. Jag vill ha mycket att göra så det blir fredag fort! :) 

Tvn visar inget bra, så det får nog bli några avsnitt av SATC innan jag kryper ner.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin du är Zandra. :)

2010-09-21 @ 16:06:34
URL: http://aprilhimlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0