mina fina

Jag har haft en mycket bra fredag :) Nu står maten på spisen och Idol börjar snart. Efter det kollar jag och mamma The break-up. Jag har visserligen sett den innan men jag gillar den.
I morgon vaknas 8-års kalas, värdens finaste 8-åring!
På tal om det, jag har även världens bästa vänner! Jag tror ni vet vilka ni är :) Jag uppskattar er såå mycket! Nya som gamla :)

Och en sak till, för att göra det officiellt, jag har shopping förbud! Då menar jag verkligen det, allt förutom kurslitteratur och mat! Jag hoppas det hjälper att skriva det här..

Ha en fin kväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jonna

DU är bäst min vän, saknar dig ! <3

2010-09-18 @ 21:12:42
URL: http://jonnasjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0