mitt borås



Då var jag hemma i Borås igen. Jag kom runt lunch och sedan dess har jag hängt lite med Louise, pluggat och powerwalkat. Jag har haft en fantastiskt bra påskhelg tillsammans med nära och kära, tusen tack för det! Vädret har varit hur underbart som helst och jag har faktiskt lyckats få lite färg. Och eftersom jag alltid solar säkert med solskydd är färgen alltså brun och inte röd. Yeah!
Det ser ut att bli lika fint till helgen, och eftersom jag är ledig och Martin har hemmamatch på söndag så håller jag tummarna stenhårt för att det stämmer! Det är redan onsdag i morgon så alltså är det helg snart igen, jag gillar kortveckor! På tal om helgen så hoppas jag även på en mysig grillkväll med vännerna :)

I kväll blir det lite plugg och mycket mys!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0