2011

Hej! Long time noo see.. Jag har spenderat nyårshelgen i Köpenhamn! Även om staden som sådan var alldeles för kaotisk just på nyårskvällen så har vi haft det så roligt tillsammans! Vi kom hem i går kväll och i dag har jag avverkat 11 timmar på jobbet. Klockan 7 i morse stog jag redo för inventering. Tro det eller ej så har dagen gått otroligt fort, nu har jag dock kraschat i soffan i pyjamas. I morgon är jag ledig och jag ska ha en riktig hemmadag, det kan behövas.
Nu är det alltså 2011, nyårslöften är inget för mig men jag ska göra mitt allra bästa för att det ska bli en fantastisk år tillsammans med mina nära och kära!  


Mina fina härliga vänner! Tack för en kanon helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0