det var 2010

Visst känns det som man fortfarande går lite på halvfart den här veckan? Jag gillar det, jag ska njuta! I dag är jag ledig och tog en lång sovmorgon, nu ska jag göra precis det jag känner för att göra :)
Jag tänkte försöka summera 2010 lite.. Det har varit ett fantastiskt år!
Jag har:

blivit faster till världens sötaste Joel


lärt känna fantastiska människor som blivit några av mina allra bästa vänner



'

och tillsammans med dem och hela det grymma gänget haft en rad oförglömliga helger


självklart även spenderat några kvällar tillsammans med mina älsklingar från Degerfors


och sist men absolut inte minst delat detta år med min älskade Martin!

Det finns så mycket mer men allt fastnar inte på bild. Jag har flyttat till en lägenhet som jag har väldigt blandade känslor för, jag har slutat skolan och fått ett jobb som jag älskar och såklart har jag spenderat värdefull tid med min familj. Givetvis har jag även lärt mig massa saker men det allra viktigaste tror jag är att jag har slutat slösa tid på människor som tar mer energi än de ger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0