fina vänner

Jag har haft en fantastiskt bra dag! Efter att ha övningskört och hälsat på farfar satte jag mig på tåget mot Karlstad, där mötte jag upp min kusin Camilla. Hon var min bästa vän när jag var liten men runt 12 års åldern tappade vi kontakten, så det var minst sagt ett kärt återseende. Kvällen spenderade jag hemma hos Jonna, där jag också fick träffa fina Fabian och Lisa en sväng :) Och självklart var det väldigt roligt att träffa Jonna eftersom det inte hör till vardagen och jag saknar henne så mycket!
Bästa vänner är värda otroligt mycket <3

Nu ska jag hänga med mamma!
Puss


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag saknar dig med! Hoppas det inte dröjer tills nästa gång vi ses <3

2011-01-26 @ 16:41:09
URL: http://jonnasjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0