humor



Efter ett par timmars plugg blev jag alldeles för trött för att fortsätta. Då la jag mig istället i soffan tillsammans med familjen Svensson. Jag har bara ett avsnitt kvar så det vore väl dumt att lämna kvar det.. Det slog mig precis, mamma och pappa har samma humor och den har smittat av sig på mig. Vi skrattar åt precis samma saker! Som till exempel Gustav Svensson. Jag vet faktiskt inte så många fler som tycker det är så roligt, Martin tycker mest jag är konstigt. Och då tycker jag han är konstig som inte förstår det roliga.. Ja så fortsätter det ungefär så.

I morgon ska jag titta på filmen, ni vet när de flyttar till Stockholm. Det är minst 5 år sedan jag såg den senast men då kunde jag replikerna utan till, något säger mig att det fortfarande sitter kvar.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0