LÖRDAG

Godmorgon lördag!
Nu är jag ledig i 5 dagar, vilket känns härligt! Om en timma sitter jag på tåget mot Degerfors :) Även om jag har en del plugg att göra ska det bli skönt att komma hem och vara med familjen några dagar. Jag ska också träffa några efterlängtade vänner under veckan. Mer om det senare.

I går jobbade jag till 18 och när jag kom hem slängde jag mig i soffan och tittade på Svensson Svensson filmen. Den var precis så rolig som jag mindes! Faktum var att jag hann se hela filmen innan Martin kom hem och det var dags att äta. Jag är inget fan av deras nya träningstider.. Har de inte tänkt alls på alla stackars flickvänner och att deras matrutiner blir störda?

Nu ska jag skaka liv i Martin och åka till stationen.
Ha en fin dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0