ofrivillig frånvaro



Jag har för tillfället ingen dator hemma! Det känns som en mindre katastrof.. Jag hoppas innerligt att problemet blir löst väldigt snart.
Nu är jag alltså hemma hos Martin, och jag unnar mig en riktigt slapp förmiddag innan jag ska jobba. Efter fyra dagars ledighet ska det faktiskt bli riktigt roligt att avverka några timmar bland skorna :)

Och annars så har jag kommit i gång med träningen och fått min gamla soffa såld. Perfekt! I morgon jobbar jag den absolut bästa tiden, 11-16. Efter det ska jag för första gången någonsin på manikyr! Det får bli starten på en ledig helg. På lördag ska Andra firas, både hennes 20-års dag och flytt till en lägenhet som ryktas vara riktigt fin. Jag tror på en bra helg :)

Ha en fin dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0