puuuh

 
Då var det gjort! Nu andas jag ut. För stunden.. Tentan är skriven, och hur det gick vågar jag inte säga något om så nu släpper jag det i ett par veckor tills resultatet kommer. I dag unnar jag mig en riktig myskväll utan plugg, det kan jag behöva så jag får lite ny energi till morgondagen. Då blir det nämligen heldag igen inför nästa tenta på onsdag. Men nu ska jag alltså bara ta det lugnt.

Martin tränar sent så under tiden tänkte jag baka jordgubbspaj och läsa inredningstidningen jag köpte på vägen hem. Visst lät det lite vuxet?
Varför jag ska baka paj har jag inget riktigt svar på eftersom jag egentligen inte borde äta det, inredningstidningen däremot köpte jag eftersom jag försöker fixa till lägenheten så den blir sådär super duper fin och då kan lite inspiration behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0