årets lista



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, massa saker!

Några nyårslöften?
Nej, jag brukar låta bli faktiskt.

Blev några av dina vänner föräldrar i år?
En hel hög bekanta, Lisa och Fredric & Lena

Vilka länder besökte du?
Danmark, 2010 var inte något reseår för min del.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Jag kommer inte att minnas datum, jag kommer att minnas händelser :)

Vad var din största framgång år 2010?
Att jag har byggt upp ett fantasktiskt liv här i Borås med Martin, mina fina vänner och ett roligt jobb

Största misstaget?
Jag gjorde inga stora misstag, peppar peppar.

Bästa köpet?
Min iphone!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Otroligt många saker gjorde mig riktigt glad men mms:et med nyfödda Joel på min födelsedag hamnar högst upp.

Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010?
Marie Lindberg - Trying to recall (Det kanske låter sorgligt, men det är bara positivt!)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?
Talat om för mina nära och kära hur mycket jag tycker om dem.

Favoritprogram på TV?
Gossip Girl

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade med familjen i Degerfors.

Hur vill du beskriva din stil år 2010?
Som jag

Den bästa nya personen du träffade?
Jag träffade dem inte första gången i år, men eftersom det var i år vi började umgås så säger jag helt klart Louise och Sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0