FRIDAY I`M IN LOVE

Godmorgon tidiga fredagsmorgon!
I dag gick jag upp med Martin vid halv sju, trots att jag börjar halv tio. Jag tänkte faktiskt städa lägenheten, det känns lite jobbigt men åå så skönt det kommer vara när jag kommer hem till ett nystädat hem i eftermiddag. Jag slutar redan klockan två i dag, och tack gode gud för det, jag körde nämligen 12 timmar på jobbet i går så huvudet känns aningen tungt.

Onsdagens inköp hos Pieces var grymt, allt jag köpte var såå fint! Och deras kontor med alla showroom, det kan bara beskrivas med ett ord; vackert!

Nu ska jag dricka upp mitt te och ta en sväng med trasan och damsugaren innan jag hoppar in i duschen.
Ha en härlig fredag!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0